Кол-центр Херсонобленерго
0552-48-06-20, 0552-48-06-06

За відсутність та пошкодження пломб споживачі понесуть фінансову відповідальність

May 19, 2021

Відповідно до п.п.8 п.п.5.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії, споживач зобов’язаний забезпечити збереження і цілісність установлених на вузлі обліку, який розташований на його території та/або об’єкті (у його приміщенні) розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії та пломб, а також негайно повідомляти енергопостачальника у разі виявлення фактів їх пошкодження чи несправності в роботі.

Проте окремі споживачі не лише не бажають виконувати свої обов’язки, а навпаки, прагнуть безперешкодно користуватися електричною енергією. Для реалізації «протиправних намірів» споживачі вдаються до різних схем та методів. Наявність та цілісність пломб на електролічильнику є свідченням того, що користувач не втручається в роботу приладу обліку з метою впливу на його показники.

Під час рейдової перевірки на об’єкті юридичної особи - Товариства з додатковою відповідальністю, який знаходиться за адресою м.Херсон, вулиця Миру, інспектори виявили відсутність пломби з відбитками тавр оператора системи розподілу. Споживач про відсутність пломби енергопостачальника не повідомляв. По факту встановленого порушення енергетики склали акт, сума нарахування за яким склала 46 333 грн.

На території комунального підприємства в с.Чкалове інспектори виявили пошкодження пломб, що давало можливість споживати електричну енергію безобліково. За пошкодження приладів обліку та розкрадання електроенергії споживач електроенергії несе відповідальність згідно із законодавством.

Господарський суд Херсонської області зобов’язав комунальне підприємство відшкодувати вартість необлікованної електричної енергії в розмірі 7567,93 грн та суму судових витрат. (справа №923/291/20 від 16 липня 2020 року.

Нагору